در مراسمی با حضور محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی کلنگ آغاز به کار پروژه زیباسازی میدان شهدای عبادی به زمین زده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، میدان شهدای عبادی در ضلع غرب بیرجند، در مسیر ورودی شهر از سمت جاده کرمان واقع شده است و شهرداری بیرجند، اجرای این پروژه را در دو فاز تعریف کرده که فاز اول را تا ۴ ماه دیگر به نتیجه خواهد رساند.

این فاز، شامل جداره‌سازی و زیباسازی میدان تا عرض ۲۰ متر است که پیش‌بینی می‌شود با هزینه‌کرد ۳۲ میلیارد ریال اعتبار احداث شود.

هدف از اجرای این پروژه در ورودی بیرجند، زیباسازی و ارتقاء سطح سیما و منظر شهری و پاسخ به یکی از مهمترین مطالبات مردمی است.


بیشتر بخوانید


افتتاح بوستان محبت با حضور استاندار خراسان‌جنوبی

همچنین عصر امروز و با حضور استاندار خراسان‌جنوبی، بوستان محبت شهر بیرجند به بهره برداری رسید. این پارک در سایت اداری شهر بیرجند افتتاح شد تا مهمترین نیاز اهالی را رفع کند.

شهرداری، پروژه احداث پارک محبت واقع در خیابان محبت سایت اداری را اوایل سال ۹۹ شروع کرده و در کمتر از ۶ ماه به نتیجه رسانده است. حجم اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه یک میلیارد تومان است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده، مساحت کل این پارک ۷ هزار و ۷۰۰ متر مربع و مساحت فضای سبز آن ۲ هزار مترمربع است. با احداث بوستان محبت، هزار خانواده ساکن در این منطقه از فضای سبز مطلوب برخوردار شدند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار