مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۴ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۲۴ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰ فقره سرقت منزل در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در نوشهر و طرح شکایت، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و ۲ سارق سابقه دار شناسایی و با هماهنگی قضائی تحت تعقیب ومراقبت قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیر متهمان حین سرقت خبر داد و افزود: این افراد در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت منزل اقرار کردند.

کشف ۱۱ کیلو گرم تریاک در قائم شهر

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت افرادی جهت فروش و توزیع مواد مخدر در شهرستان قائم شهر موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی متهمان را در حین حمل مواد مخدر شناسایی و در یک عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ خادمی با اشاره به کشف ۱۱ کیلوگرم تریاک در این عملیات، گفت: در این ارتباط ضمن کشف ۱۱ کیلو مواد مخدر تریاک یک دستگاه خودرو پژو پارس توقیف و ۲ نفر هم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۸ کیلو تریاک در شهرستان بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امرتهیه و توزیع موادمخد در شهرستان بهشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران موفق به شناسایی ۲ متهم به قاچاق موادمخدر شدند که با یک دستگاه خودرو پژو پارس نقره‌ای اقدام به تهیه وتوزیع موادمخدر می‌کنند.

سرهنگ عنایتی با اشاره به هماهنگی قضائی از توقیف خودروی متهمان و دستگیری در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهمان ۸ کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در داخل ماشین خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز حوزه کلانتری ۱۱ امیر مازندرانی ساری اجرا شد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۸ متهم به سرقت، ۲۰ عامل تهیه و توزیع موادمخدر و ۸۷ نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی شدند.

سرهنگ صفرپورگفت: در اجرای این طرح ۴ کیلوگرم مواد مخدر، ۲ خودرو، ۲ دوچرخه، ۳ تن چوب آلات جنگلی قاچاق، ۶ رایانه و تجهیزات جانبی، ۳ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، ۱۰۰ متر کابل برق و مقادیر قابل توجه دیگری از انواع وسایل سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی ساری در پایان از توقیف ۴۱ خودرو و ۳۸ موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد.

کشف تریاک از ۲ عامل افیونی در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از فعالیت ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: با هماهنگی قضائی، ماموران پلیس مبارازه با مواد مخدر این فرماندهی در یک عملیات ضربتی عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ هاشم پور از کشف بیش از ۳ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و خاطر نشان کرد: سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار