مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۲۲ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۲۲ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای منزل در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: ماموران پلیس آگاهی در اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی با انجام گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای منزل شدند.

او افزود: با هماهنگی قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۲ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با بیان اینکه اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف شد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عزیزی با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدار‌های انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه ۱۱۰ در راستای ارتقای احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس باشند.


بیشتر بخوانید


توقیف خودرو حامل ۵۰۰ کیلوگرم گونه گیاهی جنگلی قاچاق در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی حین گشت زنی در محور سوادکوه به یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو مشکوک شدند.

او افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از خودرو موفق به کشف گونه گیاهی جنگلی قاچاق شدند.

سرهنگ اکبری گفت: در بازرسی از این خودرو ۵۰۰ کیلوگرم گونه گیاهی جنگلی به نام چلم که متهم به قاچاق کالا به صورت غیرقانونی قصد انتقال آن از استان گلستان به تهران را داشت، توقیف و کشف شد.

او ادامه داد: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

بازداشت سارق موتورسیکلت در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در این خصوص ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی این فرد را در عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی پلیس تاکنون به ۷ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا به شهروندان توصیه کرد: هشدار‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار