دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ مبتلا در استان شناسایی شده و ۵۴۰ نفر به علت این بیماری جان باخته‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و اکنون تعداد بیماران بستری در این بخش‌ها به ۳۱۹ نفر رسیده است.

او افزود: ابتلای ۱۶۸ نفر از این بیماران یعنی کمی بیش از نیمی از آنان به کرونا قطعی شده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ نفر از بیماران بستری در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۷ نفر کرونا داشتند.


بیشتر بخوانید


کشمیری با اشاره به ثبت سه مورد فوتی جدید، عنوان کرد: دو نفر شنبه و یک نفر نیز یکشنبه  فوت‌شده‌اند که آزمایش کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌ شد.

او گفت: افراد فوت شده ۷۲ تا ۸۱ ساله بوده‌ و بیماری‌های زمینه‌ای فشارخون بالا، دیابت، چاقی شدید و سرطان داشته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۴۶ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود:  ۲۱ نفر از این افراد، با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

کشمیری بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۱ هزار و ۲۵۲ نفر در استان به این بیماری مبتلا شده‌اند و ۵۴۰ نفر هم جان باخته‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.