موفقیت هیئت بسکتبال یزد در گرو اتحاد و همدلی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، خواستار رفع اختلافات و همدلی بیشتر اعضاء هیئت بسکتبال استان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مسعود شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: اهالی، ورزشکاران و داوران بسکتبال استان اختلاف نظر‌ها را کنار بگذارند و به بسکتبال استان کمک کنند.

او افزود: اعضاء هیئت بسکتبال استان یزد با اتحاد و همدلی به رئیس جدید هیئت کمک کنند تا بسکتبال استان را به جایگاه واقعی و اصلی خود برسانند.

مسعود شریعتی، ادامه داد: هیئت‌های بسکتبال شهرستان‌های استان باید فعال شوند و در هر شهرستان حداقل یک سالن اختصاصی بسکتبال وجود داشته باشد.

شریعتی بیان کرد: همه اهالی بسکتبال استان از جنس خود بسکتبال هستند و انتظار می‌رود هیئت بسکتبال استان یزد در کشور جز هیئت‌های برتر باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه زیرساخت ورزش بسکتبال در استان باید ارتقاء یابد، گفت: باتوجه به برگزاری طرح‌های متعدد استعدادیابی و توجه ویژه به پایه‌های بسکتبال استان حالا نوبت به تیمداری در لیگ‌های کشوری است که باعث انگیزه جوانان این رشته ورزشی برای آینده می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: بودجه‌ای برای تکمیل و راه اندازی سالن تختی در نظر گرفته شده که امیدواریم در آینده نزدیک تعمیرات لازم سالن به پایان برسد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.