رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سقز گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دختران سقز با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، احمدزاده رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سقز گفت: ساخت این مرکز در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع سال ۸۶ شروع شد، ولی در سال ۹۳ بدلیل کمبود اعتبار عملیات ساخت آن متوقف شد.

او افزود:ساختمان مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای شماره ۲ (دختران) دارای بخش‌های مختلف آموزشی مهارت در کسب و کار‌های متنوع است که در حال حاضر حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سقز با بیان اینکه برای تکمیل این مرکز به ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، اضافه کرد: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در سفر به شهرستان سقز قول مساعدت برای تامین اعتبار این طرح داد.

احمدزاده تکمیل و بهره برداری این طرح مهم برای آموزش کسب و کار و مشاغل مهارتی زنان در این شهرستان را ضروری دانست و افزود: باید مسوولان استانی و محلی برای اتمام این طرح تلاش بیشتری انجام دهند تا هر چه زودتر این مرکز راه‌اندازی شود.

رییس مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای سقز با اشاره به اینکه رویکرد این سازمان، تامین و تربیت نیروی انسانی خلاق دارای مهارت است، تاکید کرد: آموزش تقاضا محور باید به جد رصد و اجرایی شود و این امر نیازمند مشارکت و حمایت همه دستگاه‌های اجرایی است.

احمدزاده یادآور شد: امروزه تربیت نیرو‌های کارآفرین و ماهر و گسترش آموزش‌های مهارتی سر لوحه اهداف نظام‌های آموزشی قرار دارد بنابراین بروز پدیده جهانی شدن در روند اقتصاد، افزایش رقابت‌های بین‌المللی و تحولات ناشی از توسعه و پراکندگی‌های جغرافیایی در بازار کار، اهمیت نیاز به استراتژی سیستم آموزش مبتنی بر مهارت را افزایش داده است.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.