مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: همزمان با هفته معرفی مشاغل و هفته کارگر، بازدید دانش‌آموزی و دانشجویی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای از دوم تا یازدهم اردیبهشت در استان برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: طرح بازدید دانش آموزی و دانشجویی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان همزمان با آغاز هفته معرفی مشاغل، اجرایی می‌شود.

سید جمیل احمدی گفت: تمام مدارس و دانشگاه‌های استان برای شرکت در این طرح و بازدید از مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای دعوت شده اند.

وی با اشاره به اینکه این طرح از ۲ تا ۱۱ اردیبهشت امسال اجرا می‌شود، افزود: این طرح به صورت هماهنگ کشوری با هدف ترویج فرهنگ مهارت آموزی و شناساندن آموزش‌های مهارتی به دانش آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان اضافه کرد: دانشجویان و دانش آموزان در راستای اجرای این طرح از ۱۶ مرکز چارت دار دولتی در سراسر استان و بیش از ۱۳۴ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور متولی اصلی نظام آموزش مهارت و فناوری است، گفت: سیاست ها، اهداف و برنامه‌هایی مانند اطلاع رسانی، هدایت و فراگیر نمودن هر چه بیشتر آموزش مهارتی در بین دانش آموزان و دانشجویان را دنبال می‌کنیم.

احمدی یادآور شد: تمام مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای این استان به جدیدترین امکانات کارگاهی و آموزشی ارائه دهنده آموزش‌های مهارتی روز دنیا همگام با استاندارد‌های جهانی در کشور مجهز هستند.

وی تاکید کرد: برگزاری دوره‌های کوتاه مدت کپسولی و معرفی مراکز آموزش مهارتی به دانش آموزان از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این طرح بازدید است.

انتهای پیام/م

 بازدید دانش آموزی و دانشجویی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.