حجت الله غلامی از تخصیص ۶۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به طرح های عمرانی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، پنجم و ششم تیر سال جاری به اصفهان سفر کرد.

حجت‌الله غلامی معاون استاندار اصفهان دیروز در حاشیه جلسه بررسی مصوبات سفر معاون رییس جمهوری به اصفهان  گفت: در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به استان برای طرح‌های آب، راه آهن، ریل، قطار سریع السیر، راه سازی و مسکن محرومان، اعتبارات قابل توجهی در حدود یکهزار و ۸۰۰ میلیارد توان اختصاص یافت.

او ادامه داد: در آن سفر، طرح‌های نیمه‌تمام و طرح‌هایی که تا پایان سال و خرداد ۱۴۰۰ تمام می‌شد، در اولویت قرار گرفت.

معاون استاندار اصفهان افزود: بهره‌برداری از این طرح‌ها در گرو تامین اعتبارات مورد نیاز بود.

او یادآور شد: جلسه امروز برای پیگیری تخصیص اعتبارات آن سفر تشکیل شد که با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از این رقم به طرح‌های عمرانی تخصیص یافته، امروز میزان پیشرفت اقدامات انجام شده را با مدیران دستگاه‌های اجرایی بررسی کردیم.

به گفته غلامی، ارزیابی صورت گرفته بیانگر پیشرفت قابل توجه طرح‌های آبی، راه، ریل و قطار حومه بویژه قطار اصفهان – بهارستان است.

او اظهاد داشت: در بخش مسکن محرومان بیش از چهار هزار و ۱۵۰ واحد مسکن به استان تخصیص یافته که شامل حدود ۱۲۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض است که امیدواریم تا بهمن امسال تمام متقاضیان را شناسایی و آن‌ها را پس از عقد قرارداد به بانک معرفی کنیم

غلامی پیش بینی کرد که با این اقدامات متمرکز و برگزاری یکی دو جلسه دیگر تا پایان سال، بتوان بخش قابل توجهی از اعتبارات مزبور اختصاص یابد و با جذب آنها، طرح‌های خیلی خوبی تا پایان سال و خرداد ۱۴۰۰ در استان اجرا شود و به بهره‌برداری برسد.

او یادآور شد: امید است در سفری که در آینده به اتفاق استاندار با هدف نشست با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور خواهیم داشت مابقی اعتبارات تخصیص یافته به استان را برای اجرای مابقی طرح‌های عمرانی نیز جذب کنیم.

منبع:ایرنا
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.