مسئول انجمن خیریه فرشته‌های زمینی اهواز گفت: کیسه‌های برنج به معلولان نیازمند این کلانشهر با مشارکت خیرین و نیکوکاران اهدا می‌شود.

گلناز علیخانی مسئول انجمن خیریه فرشته‌های زمینی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اطعام نیازمندان و فقرا یکی از سنت‌های پسندیده به شمار می‌رود و این روش خداپسندانه از ائمه اطهار علیهم السلام به یادگار مانده است.

او افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و گرانی کالا‌های اساسی و مواد غذایی، بسیاری از افراد جامعه برای تامین مایجتاج و امرارمعاش نیازمند کمک و یاری خیرین و نیکوکاران هستند.

علیخانی بیان داشت: به منظور توانمندسازی نیازمندان و معلولان تحت پوشش موسسه خیریه فرشته‌های زمینی و کاهش آلام آنها، طرح تهیه و اهدای ۵۰ کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج به مبلغ هر کیسه یک میلیون ریال با همکاری خیرین در دستورکار قرار گرفت و افرادی که تمایل دارند در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۵۹۹۸۳۱۰۰۶۲۰۰۶۳۷ به نام ایمان عباسی منجزی واریز نمایند.

او با بیان اینکه اهدای کیسه های برنج همزمان با شهادت حضرت رقیه (س) و در حرم حضرت علی ابن مهزیار اهوازی انجام می‌شود، اظهار کرد: انجمن خیریه فرشته‌های زمینی اهواز با تحت پوشش داشتن تعدادی از کودکان مبتلا به سرطان ساکن این کلانشهر، اقدام به برآورده کردن آرزو‌های این بیماران از جمله؛ سفر به مشهد مقدس، تهیه هدایا و... با همکاری خیرین و نیکوکاران می‌کند و تاکنون خاطرات زیبایی در دفتر خاطرات کودکان مبتلا به سرطان ثبت کرده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.