بذرافشان، از بهره مندی ۲ هزار و ۶۰۶ خانواده مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان فارس از تخفیف هزینه انشعابات طی ۵ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس اظهار کرد: ۲ هزار و ۶۰۶ فقره تخفیف هزینه انشعابات به میزان ۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال در ۵ ماهه نخست امسال به مددجویان تحت حمایت این نهاد واگذار شده است.

او ادامه داد: مددجویان علاوه بر دریافت تخفیف هزینه انشعابات، از تخفیف هزینه گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری نیز بهره مند می‌شوند که در مدت مذکور ۲۳۱ پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری با هزینه ۴۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال صادر شده است.

بذرافشان افزود: این خدمات در ۶ سرفصل انشعابات آب، فاضلاب، برق، گاز و گواهی تخفیف هزینه پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و در نظر گرفتن تخفیف به مددجویان ارائه می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد فارس اضافه کرد: در ۵ ماهه نخست امسال ۸۵۰ فقره انشعاب برق، ۶۴۵ فقره انشعاب آب و ۱۳۵ فقره انشعاب فاضلاب و ۷۴۵ فقره انشعاب گاز به مددجویان تحت حمایت استان فارس واگذار شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.