شرکت کارینو ایده جدید جوان لرستانی در بخش لبنیات است، جوانی که پیشنهاد مدیریت فروش شرکت او ام ایتالیا روی میزش بود اما با کارآفرینی با محوریت تولید لبنیات ارگانیک، هم اکنون هفت نفر از قبل کار آفرینی او نان می‌خورند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، استان لرستان و به ویژه شهرستان سلسله با اقلیم مناسب و وجود زمین های حاصلخیز، استعداد و ظرفیت ویژه ای را در بخش کارهای تولیدی دامداری و لبنیات دارد.

محمد سیاهپوش متولد ۱۳۵۶ و دارای مدرک کارشناسی الکترونیک و قبل از اینکه این مجتمع گاوداری را راه اندازی کند کارمند دفتر شرکت «او ام ایتالیا» در تهران بوده و سابقه انجام طراحی رباتیک و پروژه‌های مختلفی را در زمینه الکترونیک داشت، به هر حال دوست داشت در زمینه تحصیلی خود یعنی الکترونیک در استان لرستان مشغول به کار شود و با وجود اینکه پیشنهاد مدیر فروش شرکت او ام را در شهر میلان را نیز داشت به دلایل شخصی به شهر و استان خود برگشت.

در استان و در زمینه تخصصی وی ، شرایط مساعد کاری وجود نداشت، اما این مسئله سبب نشد که نا امید شود و دست از تلاش بردارد و بعد از جمع بندی‌های صورت گرفته دست به ساخت پروژه‌ای زد که به شهادت مسئولان جهاد کشاورزی و بهداشت، همانندی در کشور ندارد.

طبق گفته مسئولان بهداشت و جهاد کشاورزی کیفیت محصولات کارینو به لحاظ ارگانیک و بهداشتی در سطح استان و کشور بی نظیر است و به طور اجمالی این مجتمع شامل گاوداری صنعتی، کارگاه تولید انواع لبنیات در فضای پوشیده و کاملا بهداشتی، زمین های کشاورزی برای کشت یونجه و جو، دفاتر فروش در شهرهای خرم آباد و الشتر و در روستای سیاهپوش است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.