سرپرست آموزش و پرورش خرمشهر از توزیع اقلام حمایتی سپاه میان دانش آموزان بی بضاعت این شهرستان که شامل ۷۰۰ بسته لوازم التحریر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمد علی احمدزاده سرپرست آموزش و پرورش خرمشهر امروز در نشستی با سرگرد لویمی ،فرمانده ناحیه ی مقاومت بسیج این شهرستان گفت: ما همواره شاهد اقدامات ارزنده ی سپاه در حمایت، همکاری و مساعدت با هموطنانمان در شرایط مختلف بوده‌ایم.

او افزود: در شرایط حساس کنونی که با شیوع جهانی ویروس کرونا آغاز شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور به یاری مردم مستضعف شتافت تا باری از دوش آنها بردارد، خوشبختانه سپاه خرمشهر نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

  سرپرست آموزش و پرورش خرمشهر تصریح کرد: مقرر شد اقلام حمایتی سپاه شامل ۷۰۰ بسته لوازم التحریر، میان دانش آموزان بی بضاعت توزیع شود.

 احمدزاده همچنین گفت: تعمیر منازل دانش آموزان نیازمند و کمک به دانش آموزانی که ولی خود را در اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند نیز از دیگر اقدامات شایان ذکری است که فرماندهی محترم سپاه خرمشهر با قول مساعد از آنها نام برد.

  او، در پایان ضمن تقدیر و تشکر از سرگرد لویمی خاطرنشان کرد: دوره‌های بصیرت افزایی برای دانش آموزان بسیجی و تقویت سازمان بسیج دانش آموزی در دستور کار قرار گرفت و به تفاهم دو طرف رسید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.