رئیس کل دادگستری گیلان بر لزوم اتخاد تمهیدات ویژه برای توزیع واکسن آنفلوآنزا از سوی دانشگاه علوم پزشکی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری استان گیلان امروز در نشست بررسی چگونگی توزیع واکسن آنفلوآنزا گفت: در شرایط فعلی، نیاز مردم به ویژه گروه‌های در معرض خطر به این واکسن مضاعف شده است و لازم است دانشگاه علوم پزشکی تمهیداتی ویژه در این باره اتخاذ کند.

او همچنین تأمین و تخصیص رایگان واکسن برای برخی اقشار آسیب پذیر را نیاز جامعه دانست و بر جذب مشارکت خیران در این زمینه و مدیریت توزیع واکسن آنفلوآنزا در فصول سرد به خصوص در شرایط شیوع ویروس کرونا تأکید کرد.

رئیس شورای قضایی استان گیلان مجدانه از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خواست تا هرچه سریع‌تر با ارائه آموزش‌های لازم ضمن جلوگیری از ایجاد نیاز کاذب برای واکسن در جامعه، اقدامات خود در زمینه تهیه و تأمین واکسن آنفلوآنزا را برای اطلاع مردم در رسانه‌ها منعکس کنند.

حجت الاسلام خلیلی به سوداگرانی که از نیاز مبرم مردم سوءاستفاده کرده و سبب افزایش قیمت و کمبود واکسن می‌شوند نیز هشدار داد و تصریح کرد: دستگاه قضایی در راستای حفظ حقوق عامه با افراد سودجویی که جان مردم را هدف زیاده خواهی و مال اندوزی خود قرار داده اند،   برخورد سختی خواهد داشت.

نشست بررسی چگونگی توزیع واکسن آنفلوآنزا توسط دانشگاه علوم پزشکی امروز با حضور رئیس کل دادگستری گیلان برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.