امام جمعه قصرشیرین گفت: جهان کفر و در راس آن ایادی سلطه آمریکای جنایتکار با تمام قدرت درصدد ضربه زدن به اسلام و اعتقادات مسلمانان است، اما دشمن باید بداند که اسلام همچون خورشید بر قلوب جهانیان می‌تابد و نمی‌توان جلوی نفوذ این نور را گرفت.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام علی ملکی امام جمعه قصرشیرین با محکوم کردن اقدام  موهن نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، گفت: این چندمین بار است جهان کفر توهین به مقدسات ما به خصوص ساحت مقدس رسول اکرم (ص)، رسول مهربانی و صلح می‌کند و از این رو مسلمانان جهان نباید در برابر این حرکت شیطانی سکوت کنند.

او اظهارداشت: در تعبیر قرآن پیامبر اکرم (ص)، رحمتی برای جهانیان است و جهان کفر می‌دانند تنها عامل نابودی آن‌ها آشنایی ملل دنیا و ملت‌های خودشان با آموزه‌های اسلام و کلام نورانی و الهی رسول خدا (ص) است از این رو به دنبال ضربه زدن به اسلام و تفکر اسلامی هستند.

امام جمعه قصرشیرین گفت: دشمن با تمام قدرت و به هر نحوی می‌خواهد اعتقاد اسلامی و قرآن را از بین ببرند و به آن ضربه بزنند، اما نادانند، زیرا این ویژگی کلام و رسول خدا (ص) است که در قلوب و روح انسان‌ها نفوذ می‌کند و آن را در مسیر الهی قرار می‌دهد.

ملکی ادامه داد: مسلمانان بدانند سکوت در برابر این حرکت توهین آمیز خیانت به اسلام و تمام مسلمانان است و باید تمام حکومت‌ها و رهبران آن‌ها در برابر این حرکت کفر آمیز ساکت ننشیند و جواب این کفار را بدهند.

او اضافه کرد: هر مسلمانی از هر طریقی باید این حرکت شیطانی را محکوم کند که بار دیگر این کفار چنین جراتی به خود ندهند که توهین به مقدسات بکنند.

او گفت: ما هرگز به خودمان اجازه نمی‌دهیم به ساحت پیامبری توهین کنیم و این حرکت را برای خود گناهی بزرگ می‌دانیم و تمامی پیامبران از عیسی، موسی، ابراهیم، یعقوب، یوسف و اسحاق (ع) همه را از پیامبران الهی دانسته و واجب الاحترام می‌دانیم.

امام جمعه قصرشیرین گفت:جهان کفر به ساحت رسول اکرم (ص) توهین می‌کنند، چون اعتقاد الهی و خدایی ندارند و اعتقادی شیطانی دارند و همه مسلمانان عقلا و شرعا این حرکت را محکوم کنند.

ملکی افزود: کسی که به مقدسات الهی توهین کند باید در دادگاه‌های بین المللی محکوم شود و به سزای عمل شنیع خود برسد که درس عبرتی برای تمام همفکرانش شود.

او  گفت: خواسته تمام مسلمانان دنیا است که با عاملان این عمل شنیع برخورد شود و به اشد مجازات برسند.

او افزود: امروز وحدت جهان اسلام و مسلمانان و حکومت‌های اسلامی به خصوص جوانان و نوجوانان، نابودگر شیاطین و دشمنان اسلام و پیامبر (ص) است و مسلمانان باید مراقب تفرقه باشند، زیرا تفرقه تیری از سوی شیطان برای تضعیف اسلام و مسلمانان است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.