نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهانت رسانه‌های غربی به ساحت پیامبر اسلام (ص) گفت: کینه دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی غرب نسبت به ادیان الهی و آسمانی بیشتر شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  آیت‌الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: غرب نمی‌خواهد ادیان الهی روی زمین حکمرانی کنند، اما به لطف خداوند متعال، انقلاب اسلامی در همه جای دنیا خودش را به خوبی نشان داده است.

او با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری نسبت به این اهانت گفت: ایشان فرمودند اهانت به پیامبر اسلام، اهانت به تمام پیامبران الهی و گناهی نابخشودنی است و همه طبقات جامعه باید هوشیار، بیدار و دشمن‌شناس باشند.

خطیب جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری به وزیر آموزش و پرورش توصیه کردند، خروجی مدارس و دانشگاه‌های کشور باید جوانانی مومن، متدین و منتقم با تفکر اسلامی باشد.

آیت‌الله علما با اشاره به بحران‌هایی که در چند سال اخیر کرمانشاه را درگیر کرده مانند سیل و زلزله هم گفت: در این بحران‌ها چنین جوانانی بودند که از دل همین مدارس و دانشگاه‌ها خارج شده و با مجاهدت‌های خود بخشی از مشکلات را حل کردند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.