خلعتبری لیماکی گفت: موفقیت سازمان جنگل‌ها در اجرای پروژه‌های بنیادی آبخیزداری است و این امر مستلزم همکاری همه آحاد جامعه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کورش خلعتبری لیماکی مدیر کل دفتر جنگلکاری، پارک‌ها و ذخیره گاه‌های جنگلی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور در رامسر گفت:موفقیت سازمان جنگل‌ها در اجرای پروژه‌های بنیادی آبخیزداری است و این مستلزم همکاری همه آحاد جامعه از برنامه ریزان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و جوامع محلی می‌باشد.

او افزود: با شتاب فزاینده ای که در اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوانداری وجود دارد امیداست در آینده شاهد کاهش چشمگیر مخاطرات ناشی از سیل‌ها و روان آب‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید:

خلعتبری گفت: امروزه مردم و برنامه ریزان کلان کشور به اهمیت اجرای پروژه‌های آبخیزداری پی برده و مورد حمایت قرار گرفته و این در حالی است که در گذشته به سبب طولانی مدت بودن آثار و نتایج آبخیزداری کمتر مورد توجه بوده است. 

مدیر کل دفتر جنگلکاری، پارک‌ها و ذخیره گاه‌های جنگلی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور اهمیت آبخیزداری را کمک به توسعه بخش کشاورزی، کنترل سیلاب، تثبیت خاک و همچنین تقویت ذخایر آب زیر زمینی برشمرد.

در جریان این بازدید رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر نیز حضور داشت.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.