دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تنکابن از آزاد سازی بیش از ۱۶ مترمربع از اراضی ملی دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احسان وحیدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تنکابن، گفت: در گزارش دریافتی از اداره کل منابع طبعیی و همچنین طرح شکایت از سوی این اداره کل در پی تجاوز به اراضی ملی واقع در منطقه برگسر و زمندان شهرستان تنکابن، اقدامات و دستورات لازم صادر شد.

او افزود: طبق تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت از اراضی ملی در احکام صادره از سوی دادگاه بدوی و تجدیدنظر استان ۵ فقره رفع تصرف به مساحت ۱۶ هزار ۲۵۵ متر مربع به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از اراضی، خلع ید و به وضع سابق برگشت.

بیشتر بخوانید:

وحیدی گفت: با پیگیری دستگاه قضایی و همکاری اداره منابع طبیعی، یگان حفاظت و نیروی انتظامی نسبت به آزادسازی اراضی اقدام شد.

دادستان تنکابن ضمن تاکید بر حفظ و صیانت از حقوق بیت المال از برخورد قاطع دستگاه قضا با هرگونه تجاوز به اراضی ملی خبر داد و افزود: با توجه به مرغوبیت اراضی، جنگل‌ها و مراتع در این شهرستان، عزم دستگاه قضایی بر این است که بی درنگ و قاطعانه با هرگونه تضییع حقوق بیت المال برخورد کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بیژن مهرگان
۱۵:۰۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
با سلام به مدت دو ماه است که به اراضی جهاد اعلام شده که زمین کشاورزی را دیوار کردند ودر داخل ساخت وساز انجام میدهند ولی هیچ اقدامی صورت نگرفته در صورتی که در همان راستا زمین کشاورزی دیوار شده را تخریب کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۲ تير ۱۳۹۹
افرین، پس زمینای ساحلی چی ک غصب شده، پیگیری لطفا