معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه به افرادی که شرایط لازم را دارند توصیه کرد برای ورود به هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت ثبت‌نام کنند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فرید خلیلی معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با اشاره به وجود بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر مشمول سهام عدالت در استان کرمانشاه که نزدیک به ۴۷ درصد آن‌ها روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده اند، گفت: مدیریت سهام این گروه توسط شرکت سرمایه‌گذاری استانی انجام می‌شود.

او ادامه داد: شرکت سرمایه‌گذاری استانی در نهایت با نماد مشخص وارد بازار سرمایه خواهد شد و نه تنها سهام آن قابل خرید و فروش است، بلکه این شرکت می‌تواند با سرمایه سهام عدالت مردم که در اختیار دارد در پروژه‌های مختلف عمرانی، زیرساختی و به عنوان بخش خصوصی وارد شود و برای سهام‌داران و مشمولین سهام عدالت سود ایجاد کند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه کار تاسیس و ثبت شرکت سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه و پذیرفته شدن آن در بورس انجام شده و به زودی نماد آن قابل معامله خواهد بود، خاطرنشان کرد: اگر چه کار تشکیل شرکت با هیات مدیره و نیرو‌هایی که از قبل وجود داشت پیش رفت، اما امکان پذیرش افراد جدید به عنوان هیات مدیره در این شرکت وجود دارد.

خلیلی تاکید کرد: در گذشته فقط سهام‌دارانی که روش غیرمستیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده بودند می‎توانستند برای هیات مدیره این شرکت نام‌نویسی کنند، اما با رایزنی‌هایی که انجام دادیم امکان پذیرش افراد توانمند و صاحب تجربه خصوصا اساتید دانشگاه، افرادی که تخصص‌های مالی و اقتصادی دارند، مشاورین سرمایه‌گذاری، فعالین کارگزاری‌ها و ... نیز فراهم شده است.

او سایر شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری استان را حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی و داشتن تجربه کافی دانست و عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند برای نام نویسی از طریق سامانه setan.seo.ir اقدام کنند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد تعدادی افرادی که برای هیات مدیره این شرکت در کرمانشاه نامزد می‌شوند بیش از ۱۰۰ نفر باشد تا سهام‌داران بتوانند از بین آن‌ها افراد شایسته را انتخاب کنند.

او سرمایه گروهی که روش غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت را در کرمانشاه انتخاب کرده اند حدود هشت هزار میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: باید بهترین روش برای مدیریت این سرمایه به کار گرفته شود و این امر صرفا با انتخاب افراد توانمند به عنوان هیات مدیره میسر خواهد بود.

خلیلی معتقد است، ورود افراد توانمند به این کار علاوه بر سودی که عاید سهام‌داران می‌کند، می‌تواند به توسعه سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی و عمرانی در استان هم کمک کند.

او تاکید کرد: هشت هزار میلیارد تومان رقم بسیار قابل توجهی برای سرمایه‌گذاری در استان است که نباید این فرصت را به راحتی از دست بدهیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.