بمب‌ کنار جاده‌ای یک کاروان حامل تجهیزات نظامی آمریکا در استان صلاح‌الدین عراق را مورد هدف قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سومریه نیوز، یک منبع امنیتی شنبه شب اعلام کرد که بمبی کنار جاده‌ای کاروان تجهیزات نظامی نیروهای ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا در استان صلاح الدین را مورد هدف قرار داد.

منابع خبری اعلام کردند که ساکنین اطراف ناحیه انفجار خود را به محل آتش‌سوزی رساندند و سعی کردند تا آن را مهار کنند.

در پی حمله هوایی و تروریستی آمریکا به فرودگاه بغداد و شهادت سپهبد سلیمانی و سایر فرماندهان مقاومت، احساسات ضد آمریکایی در عراق به اوج خود رسیده و شرایط سختی برای نظامیان تروریست آمریکا رقم خورده است. پارلمان عراق لایحه خروج فوری نظامیان آمریکا را تصویب کرده، اما تاکنون واشنگتن به انجام آن تن نداده است.

دو کاروان تجهیزات و تسلیحاتی آمریکایی هم هفته پیش در استان دیوانیه در جنوب عراق و دیگری در شمال بغداد مورد حمله قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۱:۴۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
تازه رزمندگان عراقی همان کاری را میکنند که تروریست های داعشی با کمک ارتش سنتکام آمریکا و با پشتیبانی و لجستیکی بر سر نیروهای عراقی با بهانه مبارزه با تروریسم رزمندگان غیور و شجاع و فرماندهان عالیرتبه عراقی را مورد هدف قرار میدادند.........تا چندین سال داعش وآمریکا علیه نیروهای عراقی با این شیوه کشتار میکردند.... و به تازه گی امروز رزمندگان عراقی با این شیوه دست به کار شده اند چاره کار فقط خروج تروریسم دولتی آمریکا و برچیده شدن پایگاه های خاک اشغالی عراق است چون ارتش سنتکام آمریکا فقط و فقط زبان زور را درک میکند با اذعان و عنایت به اینکه هنوز کشور عراق قصاص خون سرداران شهیدابومهدی المهندس و سردارحاج قاسم سلیمانی و همراهان این 2عضو ممتاز عرصه مبارزه با تروریسم را به انجام نرسانده و این حق قصاص خون برای کشور عراق هنوز پابرجاست به فرمایش سیدمقاومت عرب شیخ سیدحسن نصرالله عزیز ومکرم بند کفش های این 2سردار با سر ترامپ هم قابل قیاس نیست.................
آخرین اخبار