مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۲ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۲ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف قریب به یک تن موادمخدر در مرز میرجاوه

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان  از کشف   ۹۳۶ کیلوگرم انواع موادمخدر از یک دستگاه خودروی تویوتا در مرز میرجاوه خبر داد. 

سردار "محمد ملاشاهی" اظهار داشت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی "تگور" شهرستان میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او  افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله به عمق کشور مشخص و مرزداران در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند، محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره می‌دیدند و توان مقابله با مأموران را نداشتند، از محل متواری و مرزداران موفق شدند در پاک سازی منطقه ضمن توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا، ۹۳۶ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۶۳۷ کیلوگرم تریاک و ۲۹۹ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو مخفی شده بود را کشف کنند.

سردار ملاشاهی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، خاطرنشان کرد: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط مرزی استان اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از استان احساس امنیت و آرامش کنند.

انفجار سیلندرگاز در زاهدان حادثه آفرید / ۳ نفر مصدوم شدند

نشت گاز کپسول، منجر به انفجار منزل مسکونی در زاهدان واقع در خیابان مولوی حسین بر، ۳ مصدوم بر جای گذاشت.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ؛ ساعت ۲۲:۱۳ جمعه، طی تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی مبنی بر نشت گاز کپسول در منزل مسکونی واقع در حسین بر ۱۰، ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه شماره ۹ را به محل حادثه اعزام کرد.

 به محض رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، مشاهده شد که نشت کپسول، منجر به انفجار و حریق منزل شده که بلافاصله آتش نشانان اقدام به اطفاء حریق کردند.

 با اقدام بموقع آتش نشانان، از سرایت حریق به منازل مسکونی مجاور جلوگیری شد. ۳ نفر از ساکنین منزل مسکونی که مصدوم شدند به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

 آتش نشانان پس از ایمن سازی و جداسازی به کار خود پایان داده و به ایستگاه خود بازگشتند .

علت حادثه توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

خودرو  ۴۰۵ در خروجی پمپ بنزین زاهدان طعمه حریق شد

حریق خودرو سواری ۴۰۵  در زاهدان واقع در خروجی پمپ بنزین بزرگراه خلیج فارس  توسط آتش‌نشانان اطفاء شد.

 روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ؛ ساعت ۱۱:۱۵ ظهر امروز در تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان مبنی بر حریق خودروی سواری پژو ۴۰۵ واقع در خروجی پمپ بنزین بزرگراه خلیج فارس آتش نشانان ایستگاه شماره ۵ به محل حادثه اعزام شد.

 آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با توجه به وسعت حریق، بارعایت نکات ایمنی به فوریت اقدام به اطفاء حریق کردند.

 با خروج به موقع سرنشینان خودرو سواری، خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید.

 آتش نشانان پس از جداسازی به کار خود پایان داده و به ایستگاه بازگشتند.

علت حادثه توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

آتش سوزی  در کارخانه قیر مهار شد 

حریق کارخانه قیر واقع در شهرک صنعتی کامبوزیا زاهدان توسط آتش نشانان مهار شد.

 روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان، ساعت ۰۱:۰۷ بامداد امروز طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان مبنی بر حریق کوره کارخانه قیر واقع در شهرک صنعتی کامبوزیا، ستاد فرماندهی آتش نشانان و فرماندهان ایستگاه شماره ۲ و ۷ را به محل حادثه اعزام کرد.

 به محض رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، مشاهده شد کوره قیر کارخانه دچار آتش سوزی شده که نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با محاصره آتش از دو طرف اقدام به خاموش کردن آن کردند.

 با توجه به بالا رفتن حرارت کوره ذوب قیر و همچنین احتمال سرایت آتش به مخازن سوخت، آتش نشانان به سرعت حریق را اطفاء نموده و از رسیدن آن به دیگر نقاط کارخانه جلوگیری شد.

در نهایت، آتش نشانان پس از سرد کردن مخزن قیر، اقدام به ایمن سازی محل حادثه نموده و به کار خود پایان دادند.

 در این حادثه به کسی آسیب نرسید و علت آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار