رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: در بررسی‌های میدانی، مشاهدات، از کاهش میزان استفاده مردم از ماسک حکایت می‌کند که شیوع بیماری کرونا ویروس را به دنبال دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پور آیین رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: با توجه به ناشناخته بودن رفتار کرونا ویروس جدید و همزمانی آن با آنفلوانزای فصلی در ۶ ماهه دوم سال جاری، نیاز است مردم در امر رعایت اصول بهداشتی مشارکت بیشتری داشته باشند، تا بتوانیم مسائل و مشکلات مربوط به بحران کرونا را به حداقل برسانیم.

او بیان داشت: بحرانی که تمام ابعاد زندگی افراد جامعه مانند بعد سلامتی و سایر پیامد‌های اقتصادی، اجتماعی و ... را در بر می‌گیرد. اما در مقابل این امید وجود دارد که بتوان با اجرای یک سری راهکار‌های ساده، اما موثر مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی حداقل ۲ متر، شستشوی صحیح دست ها، کاهش تردد‌های غیر ضروری و مهمانی‌ها بر این بحران فائق آمد.

پور آیین  افزود: که سلامتی مسئولیتی اجتماعی است پس با نقض شیوه نامه‌های بهداشتی ویژه کروناویروس، افراد جامعه را از حق داشتن سلامتی خود محروم ننماییم و به این حقوق احترام بگذاریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.