شریفی نژاد گفت: رونق تولیدو توسعه صادرات و بهبود و تحکیم روابط بین الملل با راه اندازی دفتر وزارت امور خارجه در استان سمنان محقق می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان  با بیان اینکه صادرات و تحقق شعار سال یکی از اولویت وزارت کشور است، گفت: راه انداری دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان می‌تواند در بحث افزایش تولید، ارتقاء امور اقتصادی و بازرگانی، تقویت اتاق بازرگانی و تعاون، تقویت ارتباطات با جهان بین الملل و توسعه صادرات استان بسیار تاثیر گذار باشد.

او افزود: تعامل بهتر بخش خصوصی و صنعت و همچنین بازرگانان استان در حوزه صادرات با کشور‌های جهان، از دیگر اهداف و مزیت‌های اصلی راه اندازی این دفتر در استان است.

شریفی نژاد با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال و عمل به سیاست‌های نظام و دولت در خصوص جهش تولید این دفتر می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد، افزود:با هماهنگی و مساعدت اتاق بازرگانی در استان و همراهی و همکاری وزارتخانه، با راه اندازی این دفتر در دل اتاق بازرگانی می‌توانیم شاهد تحقق شعار سال و توسعه صادرات در استان باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در پایان تاکید کرد: نیاز است تا تفاهمنامه‌ای جدید بر پایه تعامل، همکاری و مساعدت‌های دوجانبه بین استان و وزارت امور خارجه تهیه و برای راه اندازی هرچه سریعتر دفتر نمایندگی این وزارتخانه، به امضا رسیده و اجرایی شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.