رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هم اکنون ۲۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی شبانه روز گذشته ۴۰ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۳ هزار و ۸۶۵ نفر رسید.

او با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت : بیشترین تعداد بستری‌ها مربوط به سه بیمارستان فارابی، گلستان و امام خمینی (ره) سنقر است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در حال حاضر ۶۳ نفر در بیمارستان فارابی، ۴۴ نفر در بیمارستان گلستان و ۲۷ نفر در بیمارستان امام خمینی (ره) سنقر با علائم بیماری کرونا بستری هستند.

او با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته موردی از فوت در اثر ابتلا به کرونا در استان نداشتیم، افزود: مجموع جان‌باختگان در اثر ابتلا به کووید ۱۹ در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون ۵۴۶ نفر است.

محمدی ادامه داد: هرسین، ثلاث و پاوه شهرستان‌های قرمز استان هستند و دیگر شهرستان‌ها و استان کرمانشاه در مجموع در شرایط زرد به سر می‌برند.

او گفت: از زمان شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۱ هزار و ۴۶۲ نفر بستری و ۱۰هزار و ۶۴۸ نفر نیز بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

محمدی ادامه داد: همچنین در شبانه روز گذشته ۳۰ بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۴۳ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.