رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: مرحله اول جشن عاطفه‌ها امروز همزمان با سراسر کشور در مهاباد برگزار می‌شود.

حسین خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد با اعلام اینکه مهابادی‌ها در ۸ مرکز نیکوکاری به استقبال جشن عاطفه‌ها رفتند، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: مرحله اول جشن عاطفه‌ها از امروز ۲۲ شهریور ماه آغاز و تا ۱۱ مهرماه در مدارس ادامه دارد.

این مقام مسئول در مهاباد با بیان اینکه برگزاری این جشن‌ها در مراکز نیکوکاری و مدارس علاوه بر تأمین نیاز‌های دانش آموزان بی بضاعت، نوعی تربیت عاطفی برای دانش آموزان در مدارس است، افزود: نیکوکاران می‌توانند علاوه بر وجه نقد، اقلام موردنیاز دانش‌آموزان را که شامل پوشاک دخترانه و پسرانه و انواع نوشت‌افزار است در قالب جشن شور عاطفه‌ها تحویل مراکز نیکوکاری دهند تا در سال تحصیلی جدید در اختیار نیازمندان قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


خضری یادآور شد: پارسال در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها ۱ میلیارد و ۳ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی در این شهرستان جمع‌آوری شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اذعان کرد: خیران می‌توانند وجه نقد خود را با شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.