مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از انعقاد تفاهم نامه بین کمیته امداد و دادگستری استان کرمان در زمینه خدمت به مددجویان کمیته امداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: در استان کرمان بیش از ۱۲۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد داریم که عمده آن‌ها زنان سرپرست خانوار هستند.

او با اشاره به اینکه برخی از این خانواده‌ها آسیب دیده و برخی نیز جزو خانواده‌های موفق هستند، افزود: به منظور تعامل با قوه قضاییه برای کمک به این خانواده‌ها در تلاش هستیم.

صادقی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین کمیته امداد و دادگستری استان کرمان در زمینه خدمت به مددجویان کمیته امداد بیان کرد: مشارکت در کمک به خانواده‌های محروم و ایتام نیازمند، گسترش مشارکت در فرآیند فقرزدایی در شهرستان‌ها و افزایش مشارکت در کمک به خانواده‌های محروم از جمله محور‌های این تفاهم نامه است.

او تصریح کرد: همچنین در این تفاهم نامه استفاده از فرصت احکام جایگزین حبس، استفاده از مشاوران همکار دادگستری برای خانواده‌ های محروم، همکاری دادگستری در ثبت نام حامی برای ایتام دنبال می‌شود و دولت نیز بر هر کارمند یک حامی تاکید دارد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.