جمعیت هلال احمر کرمان با انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، اولین گام را برای کسب مهارت های فنی و حرفه ای به منظور پیشرفت و ارتقای شغلی اعضای جوانان برداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، گفت: به منظور ارتقای سطح مهارت شغلی اعضای جوانان و داوطلب جمعیت هلال احمر استان کرمان و اهمیت آموزش های مهارتی معطوف به اشتغال برای افراد جویای کار و همچنین بهره برداری بهتر از ظرفیت ها و امکانات، تفاهم نامه همکاری  بین جمعیت هلال احمر و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان منعقد شد.

او بیان کرد: نیازسنجی، برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی برای اعضای جوانان و داوطلب جمعیت هلال احمر، استفاده از ظرفیت ها، امکانات و توانمندی های دو طرف برای توسعه و ارتقای آموزش های مهارت فنی و حرفه ای از اهداف این تفاهم نامه است.

فلاح عنوان کرد: برگزاری سمینارها، همایش ها و کارگاه های آموزشی با توجه به امکانات موجود دو طرف و مشارکت در انجام پروژه های پژوهشی با استفاده از ظرفیت های موجود از دیگر اقدامات اجرایی این تفاهم نامه است.

او تصریح کرد: چرایی ورود جمعیت هلال احمر به حوزه کسب و کارهای خرد و کارآفرینی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و نشاط اجتماعی برای نوجوانان و جوانان است.

محمدرضا جهانگیری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: هلال احمر، زبان مشترک همه ملت ها است که برای تسکین آلام بشری، صلح جهانی و ارتقای بشریت برای رسیدن به انسان ایده ال تلاش می کند.

او  کسب مهارت را نیز زبان مشترک همه ملت ها عنوان کرد و افزود: این تفاهم نامه برای کسب و کارهای خرد و کارآفرینی، فارغ از هر مرزبندی برنامه های اقتصادی، گام های کاربردی و مفیدی برای اعضای هلال احمر رقم خواهد زد.

جهانگیری، عنوان کرد: اقدامات داوطلبانه به عنوان رسالت اجتماعی و کسب مهارت های فنی دو  موضوع بسیار مهم برای ارتقای جوانان به شمار می آید.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار