دومین فراخوان استانی شعر «جای پای جابر» در چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید حسین نژادحسینی معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از انتشار دومین فراخوان استانی شعر «جای پای جابر» به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) در استان خبر داد.

او افزود: این فراخوان به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری انجمن شعر عمان سامانی منتشر شد.


بیشتر بخوانید


نژادحسینی، تبیین اهداف نهضت عاشورا و قیام امام حسین (علیه السلام)، اشاعه فرهنگ و ادبیات آیینی عاشورایی، شناسایی و تجلیل از پدید آورندگان آثار فاخر فرهنگی و ادبی مرتبط با عاشورا و ارتقای سطح کیفی اشعار آیینی و گسترش هر چه بیشتر آن را از اهداف انتشار این فراخوان بیان کرد.

او با اشاره به اینکه همزمان با برگزاری عصر شعر عاشورایی، کارگاه آموزشی شعر آیینی برگزار خواهد گردید و به شرکت کنندگان گواهی شرکت در کارگاه اهدا خواهد شد گفت: این فراخوان در دو رده سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال منتشر شده است.

نژادحسینی اضافه کرد: ارسال اثر در تمامی قالب‌های شعری بلامانع است، آثار ارسالی نباید در جشنواره‌های های دیگر شرکت کرده یا قبلا چاپ شده باشند، شرکت کننده مجاز به ارسال سه اثر می‌باشد، دبیرخانه مجاز به چاپ و انتشار آثار ارسالی است، درج نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره تماس و کد ملی شرکت کننده الزامی می‌باشد.

او با اشاره به اینکه در متن ارسالی باید عبارت «مربوط به فراخوان عاشورایی جای پای جابر» قید شود گفت: شرکت کنندگان می‌توانند سروده‌های خود را در تمام موضوعات مربوط به حماسه عاشورا به دبیرخانه فراخوان به آدرس شهرکرد، تقاطع فارابی و کاشانی، مجتمع فرهنگی هنری غدیر ارسال کنند.

نژادحسینی ضمن تأکید بر اینکه مهلت ارسال آثار تا ۱۷ مهرماه ۹۹ می‌باشد افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار خود ا به پست الکترونیک chb.farhang@gmail.com ارسال نمایند.

او ادامه داد: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۳۳۳۳۴۸۹۰ داخلی ۲۱۹ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار