معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از فروش تقریبی ۳ میلیارد ریال کتاب در طرح تابستانه کتاب استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید حسین نژادحسینی معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح تابستانه کتاب ۹۹ از شنبه ١٨ مردادماه مصادف با عید سعید غدیر خم همزمان با سراسر کشور در استان آغاز و تا ۳۰ مردادماه ۹۹ ادامه داشت.

او افزود: در این طرح تعداد ۱۰ هزار و ۱۰۳ عنوان کتاب به مبلغ حدود سه میلیارد ریال در سه کتابفروشی عضو طرح استان به فروش رفت.

نژادحسینی در ادامه ضمن اشاره به اینکه تعداد دو کتابفروشی در مرکز استان و یک کتابفروشی در شهرستان لردگان در این طرح شرکت نمودند اضافه کرد: پاتوق کتاب، دنیای کتاب و گنج کتابفروشی‌های عضو طرح تابستانه کتاب در استان بودند.


بیشتر بخوانید


او ضمن اشاره به اینکه کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان از کتب ارائه شده در این طرح بودند ادامه داد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۱۵۰ هزار تومان و سقف یارانه خرید برای هر خریدار ۳۰ هزار تومان بود.

نژادحسینی در پایان گفت: هر ساله با همکاری خانه کتاب معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طرح‌های عیدانه، تابستانه و پاییزه کتاب به منظور اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.