معاون آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه شروع سال تحصیلی دانشجویان این دانشگاه را از ۲۹ شهریور و به شکل ترکیبی از حضوری و مجازی اعلام کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی سلیمی معاون آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه در تشریح برنامه‌های این دانشگاه برای شروع سال تحصیلی دانشجویانش، گفت : شروع سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه رازی از ۲۹ شهریور و دانشجویان جدید الورود هم از اواخر مهرماه خواهد بود.

او در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌ها هم گفت : با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا، برای سال تحصیلی پیش رو هم برگزاری کلاس‌ها ترکیبی از حضوری و مجازی است.

معاون آموزشی دانشگاه رازی افزود: در این راستا، کلاس‌های دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد به شکل حضوری و دانشجویان مقطع کارشناسی هم به شکل مجازی - آفلاین و آنلاین - برگزار می‌شود.

او از آماده سازی خوابگاه‌های این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی هم خبرداد و افزود: باتوجه به اینکه کلاس‌های دانشجویان مقطع کارشناسی به شکل مجازی برگزاری می‌شود، برای همین خوابگاه‌ها خلوتتر شده و تراکم جمعیت در آن‌ها را نداریم. بعلاوه تدابیر لازم اندیشیده شده تا بصورت مستمر ضدعفونی کردن آن‌ها و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام گیرد.

سلیمی در رابطه با دانشجویان جدیدالورود افزود: دانشگاه رازی کرمانشاه هرساله حدود ۳۵۰۰ دانشجوی جدید پذیرش دارد که امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و تاخیری که در برگزاری آزمون سراسری داشتیم، کلاس‌های آن‌ها نیز با تاخیر برگزار خواهد شد.

او افزود: البته کلاس‌های دانشجویان جدید الورود نیز احتمالا در گروه‌های مختلف تا یکی دو هفته به شکل حضوری برگزار می‌شود و پس از آن مجازی خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه از راه‌اندازی هفت رشته جدید در این دانشگاه برای سال تحصیلی پیش رو خبر داد و گفت: همچنین هیچ رشته‌ای را برای سال ورودی جدید حذف نکرده‌ایم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.