مهدی باقری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس یازدهم شد

بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان زنجان حجت الاسلام مهدی باقری به عنوان دومین نماینده مردم حوزه انتخابیه زنجان و طارم به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

مهدی باقری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلسبه گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان زنجان، حجت الاسلام مهدی باقری توانست با کسب بیشترین تعداد آراء به عنوان نماینده مردم زنجان و طارم به مجلس راه یابد.

مهدی باقری و نبی الله محمدی ۲ نامزدی بودند که از حوزه انتخابیه زنجان و طارم به مرحله دوم از یازدهمین دوره انتخابات مجلس راه یافته بودند.

 استان زنجان دارای ۵ نماینده در مجلس شورای اسلامی است که غیر از یک نماینده از حوزه انتخابیه زنجان و طارم همه نماینده‌ها در مرحله اول مشخص شده بودند.

برای انتخابات مرحله دوم ۳۱۹ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه زنجان و طارم پیش بینی شده بود که ۲۶۵ شعبه در شهرستان زنجان و ۵۴ شعبه در طارم مستقر بودند.

در دوم اسفند سال گذشته در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، آقایان مصطفی طاهری، حجت الاسلام حسن شجاعی، سید البرز حسینی و مرتضی خاتمی به عنوان نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شده بودند و دیروز(جمعه) نیز در دور دوم این انتخابات با رای مردم مهدی باقری نیز به جمع آنان پیوست.
 
انتهای پیام/ب
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.