‍ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۳۸ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سردار علی اکبر جاویدان ‍ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه یک دستگاه وانت در حال تخلیه محموله قاچاق در خیابان دیزل آباد است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی خودرو و محل تخلیه بار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به انجام بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

سردار جاویدان بیان کرد: در بازرسی‌های انجام شده ۱۳۸ طاقه پارچه قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۴ میلیارد ریال می‌رسید کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از توقیف خودرو و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: متهم دستگیر شده نیز برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد



کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس یک میلیارد ریال کالای قاچاق از جمله لوازم خانگی، پوشاک و لاستیک کشف شد.

سرهنگ حسین براری اظهار داشت: ماموران کلانتری ترمینال شهید کاویانی حین گشتزنی به ۲ دستگاه وانت که حامل بار بودند مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودروها، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی، ۳۶۰ عدد شلوار، ۱۲ حلقه لاستیک اتوبوس، ۱۲۰ عدد قفل آویز و ۲ دستگاه موتور برق کشف شد.

سرهنگ براری ارزش محموله قاچاق کشف شده را یک میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: ۴ نفر نیز در این رابطه دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.


کشف ۳۱ فقره سرقت در کرمانشاه


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه از کشف ۳۱ فقره سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: عمده آن‌ها در حوزه خودرو و قطعات آن، اماکن خصوصی و کابل برق بوده است.

او ادامه داد: در این مدت همچنین ۱۴ نفر سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

سارق حرفه‌ای سیم برق در دام پلیس کرمانشاه

 

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق با تلاش ماموران پلیس و کشف ۱۳ فقره سرقت از وی خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت سیم در حوالی ترمینال شهید کاویانی کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کارخای اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر و یک دستگاه خودروی وانت نیز توقیف شد.

سرهنگ براری افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۳ فقره سرقت اعتراف و ۲۰ کیلوگرم سیم برق مسی از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدورحکم لازم خبر داد.

 

توقیف ۴۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در صحنه

 


 فرمانده انتظامی صحنه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان و توقیف ۴۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف شامل ۳۱ دستگاه موتورسیکلت و ۱۴ دستگاه خودروی سواری خبر داد.

 سرهنگ "بهروز فخری" اظهار داشت: از دیگر نتایج اجرای طرح، دستگیری ۹ سارق و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی بود.

او یادآوری کرد: کشف یک و نیم کیلوگرم مواد مخدر، دستگیری ۳ خرده فروش و جمع آوری ۹ معتاد نیز توسط پلیس انجام شد.

 

پلیس امانتدار در دالاهو چک و مدارک مفقود شده را به صاحبش بازگرداند


رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: سروان "فرشاد شریعتی" پلیس امانتدار شهرستان دالاهو یک کیف دستی که حاوی ۱۵۰ میلیون ریال چک، ۲ میلیون ۵۰۰ هزار وجه نقد و مقدار زیادی مدارک هویتی بود را به صاحبش بازگرداند.

حمیدرضا نورایی اظهار داشت: گشت خودرویی پاسگاه بیونیج دالاهو به سرپرستی سروان شریعتی حین گشتزنی در محدوده یکی از زیارتگاه‌های جامعه اهل حق به یک کیف دستی برخورد می‌کند.

او ادامه داد: همکار وظیفه شناس پاسگاه یاد شده پس از باز کردن کیف در حضور دیگر همکاران به یک فقره چک ۱۵۰ میلیون ریالی، ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد و مقدار زیادی کارت و مدارک شناسایی برخورد می‌کند.

سرهنگ نورایی بیان کرد: با تلاش این همکار وظیفه شناس، صاحب اموال شناسایی و مدارک به او تحویل شد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان با قدردانی از اقدام سروان شریعتی و دیگر همکاران وی، گفت: امانت داری جزو مهمترین ویژگی‌ها و خصایص نیرو‌های پلیس به شمار می‌رود که بار‌ها ثابت شده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
حالا این کالاهای قاچاقی که کشف شده رو چکار میکنن؟؟
کاشکی معدومشون نمیکردن پخش میکردن تو مناطق محروم