رئیس پلیس فتا استان زنجان گفت:افراد سودجو با انتشار آگهی‌های تبلیغاتی با عنوان استخدام در شرکت‌ها و مراکز دولتی در شبکه‌های اجتماعی،اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کنند.

پلیس فتا استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ آدینه لو رئیس پلیس فتا استان زنجان، گفت: با توجه به تأثیر شیوع ویروس کرونا بر کسب و کار تعدادی از شهروندان، افراد سودجو با درج و انتشار آگهی‌های استخدام شرکت‌ها، ادارات و... در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، به‌بهانه جذب نیروی کار پس از جلب اعتماد شهروندان با اخذ مبالغی تحت عنوان هزینه‌های ثبت‌نام یا کاریابی اقدام به کلاهبرداری می کنند.


این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: شهروندان توجه داشته باشند هرگونه گزینش و استخدام در شرکت‌ها، سازمان‌های دولتی و خصوصی با شرایط و ضوابط خاص و بر اساس نیازمند‌های شغلی آن‌ها از طریق فراخوان‌های عمومی در سایت‌های مربوطه، خبرگزاری‌ها، نشریات محلی، کاریابی‌های معتبر صورت می‌گیرد.


رئیس پلیس فتا استان زنجان در پایان توصیه کرد: شهروندان از واریز هرگونه وجه به حساب اشخاص ناشناس خودداری و در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش تماس با ما یا شماره تلفن ۶- ۲۱۸۲۱۵۸۱-۰۲۴ گزارش دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.