استاندار اردبیل گفت: آزمایشگاه‌ها و تجهیزات آموزشی در دانشگاه‌ها باید در خور و شان استان اردبیل افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های ساختمان اداری و مرکز رشد پارک علم و فناوری اردبیل گفت: با آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها امید و نشاط بین جوانان نخبه و تحصیل کرده استان افزایش یافته و استان به سمت صنعتی شدن حرکت می‌کند.

او با بیان اینکه دانشکده‌های فنی و پردیس زیر نظر دانشگاه محقق اردبیلی با راه اندازی رشته‌های جدید مورد نیاز در توسعه صنعت تاثیر خواهند داشت افزود: با حمایتی که وزارت علوم از مراکز فناوری، دانشکده‌های فنی دارند با افزایش رشته‌های خاص مورد نیاز بازار کار پذیرش دانشجو در این مقاطع افزایش می‌یابد.

استاندار اردبیل افزود: حضور معاون پژوهشی وزارت علوم در استان اردبیل به منظور بررسی مشکلات و نیازسنجی واحد‌های دانشگاهی و پارک علم وفناوری انجام شده که امیدواریم این سفر با خیر و برکت برای استان باشد.

بهنام جو با اشاره به اینکه ساختمان پارک علم و فناوری استان اردبیل نیازمند توسعه است گفت: امروز با کلنگ زنی عملیات اجرایی ساختمان پارک به متراژ ۵ هزار متر مربع و همچنین کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی کارگاه نوآوری پارک علم و فناوری اردبیل در ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع نوید بخش یک حرکت نو در استان اردبیل است.

گفتنی است با حضور بهنامجو استاندار اردبیل، رحیمی معاون علمی و پژوهشی و کشمیری مدیر کل دفتر برنامه ریزی و امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسوولان استانی کلنگ عملیات اجرایی پروژه‌های ساختمان اداری و مرکز رشد پارک علم و فناوری اردبیل و ساختمان کارگاه‌های نو آوری به زمین زده شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.