استاندار اردبیل گفت: با توجه به حرکت استان در مسیر توسعه صنعتی، ایجاد دانشکده‌های صنعتی و فنی در استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در آیین بهره برداری از کتابخانه و پروژه های تکمیل شده دانشگاه محقق اردبیلی گفت: استان اردبیل در حال حاضر به سمت صنعتی شدن حرکت می کند و لازم است ابزارهای تئوری و عملی برای این توسعه فراهم شود.

او بیان کرد: با توجه به پشتکار مسوولان دانشگاه و مساعدت وزارت علوم و نمایندگان استان ، انتظار می رود مقدمات راه اندازی دانشکده های صنعتی در استان عملیاتی شود.

استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات انجام گرفته در تکمیل پروژه های دانشگاهی و کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی ، تکمیل این پروژه ها را گامی مهم در راستای رشد علمی و فرهنگی استان دانست.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این آیین با اشاره به قرار گرفتن در آستان چهل و سومین سالگرد تاسیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: این دانشگاه در حال حاضر جزو ۲۳ دانشگاه برتر کشور است.

عزیز حبیبی افزود: این دانشگاه با کسب رتبه های علمی توسط اساتید  از جمله دانشگاههای مطرح در جهان اسلام است.

او تصریح کرد: در کنار رشد و ارتقای علمی ،تامین زیرساخت های عمرانی نیز اجرا شده و با وجود تحریم ها و کمبود منابع مالی پروژه های عمرانی با قوت ادامه دارد.

حبیبی بیان کرد: پروژه های عمرانی از جمله دانشکده علوم اجتماعی، آزمایشگاه،خوابگاه و چمن مصنوعی و کتابخانه مرکزی این دانشگاه از جمله پروژه های این دانشگاه است که با اعتبار هزینه شده ۷۰ میلیارد تومان آماده بهره برداری است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.