فرماندار سمیرم گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان سمیرم در ۴ بخش مرکزی، وردشت، پادنا و پادنای اولیا برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا عسگریان فرماندار سمیرم ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص نحوه برگزاری مرحله دوم انتخابات اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان سمیرم در ۴ بخش مرکزی، وردشت، پادنا و پادنای اولیا درحال برگزاری است.

او افزود: رای‌گیری در ۶۵ شعبه اخذ رای که از این تعداد ۳۱ شعبه سیار و ۳۴ شعبه ثابت هستند در حال برگزاری است به نحوی که بیش از ۲ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرس و عوامل انتظامی وظیفه اخذ رای و نظارت‌های لازم را امروز برعهده دارند.

فرماندار سمیرم بیان کرد: در خصوص نظارت‌های بهداشتی بیش از ۷۰ ناظر بهداشتی هم در ستاد انتخابات و هم در شعب اخذ رای نظارت در فرایند‌های بهداشتی را به منظور پیشگیری از بیماری کرونا برعهده دارند.

او تصریح کرد: تا الان تمامی نکات و شیوه نامه های  بهداشتی به نحو احسنت در حال انجام است و امیدوار هستیم تا پایان رای‌گیری همشهریان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ازجمله فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و رای خود را به صندوق بیاندازند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.