دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: اخذ رای از ساعت ۸ صبح فرآیند انتخابات در دو حوزه انتخابیه لنجان و سمیرم آغاز شده که در لنجان ۱۳۹ شعبه و در سمیرم ۶۵ شعبه فعال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اصغر رفیعی‌نژاد دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان صبح امروز با آغاز مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم در دو شهرستان سمیرم و لنجان اظهار داشت: اخذ رای از ساعت ۸ صبح فرآیند انتخابات در دو حوزه انتخابیه لنجان و سمیرم آغاز شده که در لنجان ۱۳۹ شعبه و در سمیرم ۶۵ شعبه فعال است و انتخابات تا ساعت ۶ بعدظهر ادامه داد.

او در خصوص شرایط افراد شرکت‌کننده در انتخابات، گفت: فقط کسانی که در مرحله اول در این دو حوزه رای دادند و یا کسانی که شناسنامه آن‌ها سفید است و در مرحله اول رای ندادند، مجاز به رای دادن هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را انجام دادیم که مسائل بهداشتی و سلامت مردم دراولویت قرار گیرد و فضا‌های باز برای رای‌گیری انتخاب شده است، اما توصیه می‌کنیم که مردم در ساعات اولویه به پای صندوق‌های رای بیایند و حتما با ماسک باشند.

او یادآور شد: از بردن اطفال تا حد ممکن خودداری کنند و خودکار شخصی نیز به همراه داشته باشند، همچنین به همراه داشتن شناسنامه و شماره کد ملی الزامی است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.