امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تاکید بر انتخاب نمایندگان شجاع و مدیر و مدبر گفت: مسئولیت نمایندگان مجلس در شرایط اقتصادی فعلی کشور سنگین‌تر شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ماموستا عبدالرحمن مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه درحاشیه حضور در مدرسه استقلال و شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت این انتخابات گفت: قطعا انتخاب نمایندگان اصلح می‌تواند کمک قابل توجهی به حل مشکلات استان کند.

مرادی افزود: هر کاندیدایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده، اصلحیت این را دارد که وارد مجلس شورای اسلامی شود و در حقیقت انتخابات، انتخاب میان صالح و اصلح است.

او شجاعت و مدیریت را شاخص‌های یک نماینده اصلح عنوان کرد وافزود: مردم باید فردی را انتخاب کنند که مدیر و مدبر بوده و در کنار این‌ها شجاع و صادق هم باشد.

ماموستا مرادی تاکید کرد: نماینده انتخابی مردم باید هم درب رابر مردم، هم در برابر نظام و اول از همه در برابر خدا پاسخگو بوده و فردی مسئولیت پذیر باشد و مردم باید به این شاخص‌ها در انتخاب خود دقت داشته باشند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به مشکلات فعلی کشور گفت: تحریم‌ها شرایط کشور را سخت کرد و با آمدن کرونا، شرایط به مراتب سخت‌تر هم شد و مشکلات اقتصادی مردم تشدید شد و این شرایط مسئولیت نمایندگان را سنگین‌تر می‌کند و آن‌ها باید تمام تلاششان را برای رفع مشکلات موجود از طریق قانونگذاری صحیح به‌کار گیرند.

ماموستا مرادی بیان کرد: نمایندگان باید راهکار‌هایی بدهند که بازدهی بیشتر داشته و بتوان از طریق آن هرچه سریعتر مشکلات مردم را رفع کرد.

او افزود: نمایندگان استان نیز باید سعی کنند امتیازات بیشتری برای استان کسب کنند تا بتوانیم کار‌های باقی مانده را انجام داده و مشکلات مردم را رفع کنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.