استاندار کرمانشاه تأکید کرد: هیأت‌های اجرایی و نظارت از آراء مردم به صورت ویژه صیانت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز و در نخستین ساعت رأی گیری مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در دبیرستان استقلال کرمانشاه رأی خود را به صندوق انداخت.

بازوند در حاشیه فرایند رأی گیری گفت: با توجه به شیوع کرونا از مردم درخواست داریم در ساعات اولیه رأی گیری در شعب اخذ رأی حضور پیدا کنند تا در ساعات پایانی با ازدحام جمعیت مواجه نشویم.

او اظهار داشت: به مردمی که در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند اطمینان می‌دهیم که هیأت‌های اجرایی و نظارت به صورت ویژه از آراء آن‌ها صیانت می‌کنند چرا که این رأی حق الناس است.

استاندار کرمانشاه افزود: انشالله امروز برای تعیین سرنوشت سه شهرستان کرمانشاه، اسلام ابادغرب و دالاهو روز مبارکی خواهد بود.

او گفت: از نمایندگان منتخب استان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم که برنامه‌های تدوین شده توسعه استان شامل سند اقتصاد مقاومتی، سند رونق تولید و سند سرمایه‌گذاری را به صورت ویژه در اولویت برنامه‌هایشان قرار دهند تا بتوانیم این اسناد را در کرمانشاه عملیاتی کنیم.

بازوند توضیح داد: در سند سرمایه‌گذاری پیش بینی شده است سالانه ۲۰ هزار میلیارد تومان در استان کرمانشاه سرمایه گذاری شود که با کمک نمایندگان منتخب این دوره از انتخابات و برداشتن موانع می‌توانیم این مبلغ را به بازار سرمایه استان سراریز کنیم.

در مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم ابراهیم عزیزی و سلمان محمدی از حوزه انتخابیه کرمانشاه و مجتبی بخشی پور و نادر نادری از حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو برای کسب دو کرسی باقی مانده استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با یکدیگر رقابت می کنند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.