هواشناسی بوشهر از آرامش نسبی جو و دریا در اغلب ساعات امروز و روز‌های آینده خبر داده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا در اغلب ساعات امروز و روز‌های آینده است. بنابراین در این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در استان خواهد بود.

محمدرضا انصاری افزود: همچنین عصر امروز، در ارتفاعات شرقی استان با افزایش ابر، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به صورت وزش تندباد، رعدوبرق و رگبار پراکنده وجود دارد.

او ادامه داد: تا پیش از ظهر فردا جهت وزش باد متغیر، بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در ارتفاعات شرقی طی ساعاتی از بعدازظهر و شب گاهی ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.


بیشتر بخوانید


این کارشناس هواشناسی، ارتفاع موج را ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در ساعاتی از بعدازظهر تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد و گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۳۱ بامداد، جزر اول ساعت ۱۱:۰۵، مد دوم ساعت ۱۷:۲۸ و جزر دوم ساعت ۱۸:۵۷ است.

انصاری بیان کرد: در شبانه روز گذشته، اهرم، برازجان و خورموج با ۴۴ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقاط بوده‌اند. عسلویه نیز در گرم‌ترین ساعت ۴۱ و هشت ایستگاه دیگر ۳۷ تا ۳۹ درجه سلسیوس را ثبت کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.