معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: اعتبار بازسازی خسارات سیل ۹۸ در حوزه راهداری استان به صورت ۱۰۰ درصدی جذب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، عارف امرایی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان  عصر پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در پی وقوع سیل فروردین ۹۸ از محل اعتبارات ماده ۱۰ بازسازی رقمی بالغ بر ۲۴۶ میلیارد و ۷۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در قالب اعتبارات ملی و استانی به راهداری استان لرستان ابلاغ گردید که بصورت ۱۰۰درصد جذب شده است.

امرایی اظهار داشت: از مجموع این اعتبار ۱۰۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بخش استانی و ۱۳۸ میلیارد و ۳۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان از محل اعتبارات ملی تخصیص یافته است.

او با بیان اینکه در قالب این اعتبار ۱۴۶ قرارداد پروژه عمرانی و ایمن سازی منعقد و عملیاتی شده است، بیان‌کرد: در حوزه نگهداری راه ۳۳ پروژه، ابنیه فنی ۸۹ پروژه، ایمنی ۲۱ پروژه و در حوزه ماشین آلات نیز ۳ پروژه بازسازی در قالب این اعتبار تعریف و به پیمان رفت که تاکنون درمجموع ۶۵۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت، بهسازی و احداث پل‌های بزرگ و کوچک به تعداد ۹۲ دستگاه و ۵۰۰ کیلومتر ایمن سازی انجام شده است.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اضافه کرد: هم اکنون نیز ۴۹ پروژه در حوزه‌های راهداری، ابنیه فنی و ایمنی در استان فعال است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار