تجمع اعتراض آمیز مردم ساری در پی توهین مجله فرانسوی به مقدسات اسلام امروز در صحن امامزاده یحیی (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تجمع اعتراض آمیز مردم در محکومیت توهین به پیامبر اکرم (ص) و مقدسات اسلام امروز پنجشنبه ۲۰ شهریورماه در صحن امامزاده یحیی (ع) ساری برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم  نسبت به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم در فرانسه و آتش سوزی قرآن کریم در سوئد ،گفت: دشمنان با توهین به مقدسات می‌خواهند حساسیت مسلمانان به مقدسات اسلامی را کم و عادی سازی کنند.

او  این اهانت را یک گناه بزرگ و نابخشودنی اعلام کرد و افزود: سیاست‌های عمیقا ضداسلامی عامل اصلی این اهانت هاست که ریشه در سیاست‌های استکباری صهیونیست‌ها دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لایینی با اشاره به اینکه دشمنان با این اهانت‌ها به دنبال ایجاد اختلاف در منطقه و عادی سازی چنین رفتار‌هایی هستند ، گفت: هشیاری به چنین مسائلی وظیفه اصلی مسلمانان جهان بوده و باید با این رفتار‌ها برخورد دشمنانه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه از مجامع بین المللی باید اینگونه اقدامات را محکوم کنند، افزود: از مردم ایران نیز انتظار می‌رود که احترام مقدسات خود را حفظ کنند تا دیگر کشور‌ها به دنبال سوء استفاده نباشند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار