فرماندهی انتظامی مازندران در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه، این روز بزرگ را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ایران دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پایگاه خبری پلیس مازندران  اعلام کرد، در این بیانه آمده است:حماسه ۹ دی تقویت انسجام و وحدت ملی و پیوند مجدد مردم و نظام اسلامی را رقم زد و با منزوی ساختن فتنه‌گران نشان داد، انقلاب اسلامی به رهبری، ولی فقیه زمان و اتکا به مؤلفه‌های درونی قادر است به مانند هشت سال دفاع مقدس، پیچیده‌ترین بحران‌ها را مهار و با تبدیل آن به فرصت‌های تاریخی، اراده خود را به دشمنان تحمیل و آنان را از هوس خلق فتنه‌های جدید علیه ارزش‌ها و مقدسات دینی، انقلابی و ملی برحذر دارد.

یوم الله ۹ دی ماه؛ آغاز فصلی نوین در تعمیق و تجلی پیوند امت اسلامی با آرمان‌های بلند امام راحل و تبعیت از مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، صحنه‌ای شکوهمند و آموزنده برای معرفی شایستگی و مزیت‌های ملت دشمن شکن ایران اسلامی برای غلبه بر جبهه دشمن و بحران‌های فراروی مسیر بالندگی و پیش روندگی انقلاب و کشور به شمار می‌رود.

مردم در حماسه ۹ دی تمام معادلات دشمنان نظام را بر هم زده و توطئه‌های آنان را خنثی کردند و به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای قیام تاریخی و ماندگار ۹ دی ۸۸ یکی از قله‌های فراموش نشدنی، حرکت برخاسته از بصیرت، شناختن موقعیت و حضور در لحظه‌های مورد نیاز است و حرکتی در فضای غبارآلود و متکی بر ایمان و اراده الهی در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

در دورانی که جریان نفاق و ضدانقلاب با پوشش و شعاری انقلابی برای ایجاد اصلاح در انقلاب شکل گرفت و جریان فتنه چهره خود را که مملو از مخالفت با نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های اسلامی بود زیر نقاب دفاع از ارزش‌های اسلامی پنهان و به عرصه مبارزه با انقلاب وارد میدان شد.

چهار عامل اصلی که موجب شد این حرکت خودجوش تاریخی به وقوع بپیوندد، یک ایمان و باور‌های اعتقادی مردم، دوم رهبری الهی و هوشمندانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای، سوم بصیرت ملت ایران و چهارم عاشورای حسینی است.

فرماندهی انتظامی استان مازندران در این بیانیه ضمن گرامیداشت این روز حماسی و بزرگ با تجلیل از ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی به عنوان حماسه‌آفرینان این روز بزرگ، فتنه آمریکایی ـ. صهیونیستی ۸۸ را حادثه‌ای تلخ و در عین حال الهام‌بخش و آموزنده در تاریخ کشور و یادآور تقابل ذاتی و راهبردی انقلاب اسلامی با جبهه سلطه و استکبار جهانی دانست.

انتهای پیام/آ

صدور بیانه‌ای ۹ دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار