رییس جمعیت هلال احمر بافق گفت: به همت جوانان جمعیت هلال احمر بافق در قالب طرح نذر سلامت بیش از یک هزار و ۶۰۰نفر از عزاداران حسینی غربالگری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد رضا فتاحی رئیس جمعیت هلال احمر باقق با اشاره به اجرای طرح نذر سلامت و خادمان حسینی در ماه محرم در بافق گفت: اعضای کانون‌های جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان بافق در اقدامی خداپسندانه و بشردوستانه طرح نذر سلامت و خادمان حسینی را در هشت هیئت شهرستان اجرا کردند.

او افزود: در این طرح یکهزارو ۶۰۰نفر از عزاداران حسینی غربالگری شدند و اعضای سازمان جوانان هلال احمر اقداماتی از قبیل تب سنجی عزاداران حسینی، ارائه توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا و نظارت بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی را انجام دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر بافق تصریح کرد: ۱۶ نفر از اعضای سازمان جوانان هلال احمر شهرستان در این طرح مشارکت داشتند.

فتاحی اظهار داشت:جمعیت هلال احمر بافق در این مدت کرونایی حدود ۶ برنامه کلی اعم از تب سنجی و غربالگری در اوایل شروع کرونا در مبادی ورودی شهر، ترمینال و ایستگاه راه آهن، تب سنجی شرکت‌های شلوغ مثل سنگ آهن مرکزی، تب سنجی عزاداران هیئت ها، تب سنجی دانش آموزان در روز‌های اول بازگشایی مدارس و برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از کرونا را اجرا کرده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: نذر سلامت ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.