معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از مهار آتش سوزی ۱۰ هکتار از عرصه‌های مرتعی روستای عزیزآباد و رضوان دشت بشکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مهدی حسینی اظهار داشت: طی تماس و درخواست اهالی روستای عزیز آباد و رضوان مبنی بر حریق گسترده در دشت این روستا در ساعت ۱۶:۳۰ روز گذشته پس از تماس و هماهنگی مرکز EOC استان، یک تیم سه نفره امدادی از شهرستان بافق و دو تیم چهار نفره از شهرستان بهاباد به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: پس از کنترل آتش سوزی با کمک نیرو‌های بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، منابع طبیعی و آتش نشانی در ساعت ۲۱:۳۰ پایان عملیات اطفاء حریق اعلام گردید.

حسینی ادامه داد: این روستا در محدود جغرافیایی شهرستان بافق قرار داشته که با توجه به بُعد مسافت از شهرستان بافق و نزدیک بودن به شهرستان بهاباد تیم‌های امدادی هلال احمر از این دو شهرستان به منطقه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از مردم درخواست کرد که در فصل تابستان از روشن کردن آتش در نزدیکی مراتع و منابع طبیعی خودداری کنند و گردشگران پس از تفرج و ترک محل از خاموش شدن آتش اطمینان حاصل نمایند.

انتهای پیام/ غ

برچسب ها: آتش سوزی ، مراتع یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.