هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال با پیروزی سه بر صفر تیم سایپا مقابل هورسان رامسر پیگیری شد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته نخست مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) امروز با برگزاری هفت دیدار در شهر‌های ورامین، تهران، ارومیه، اصفهان، گنبد، سیرجان و آمل پیگیری شد.

شهرداری فاتح شهرآورد ارومیه

در نخستین مسابقه این هفته لیگ برتر والیبال مردان ۲ تیم شهرداری و آذرباتری شهر ارومیه در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند.

شهرداری ارومیه در این مسابقه که به مدت ۸۴ دقیقه طول کشید، سه بر صفر و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ حریف همشهری خود را شکست داد و سه امتیاز در هفته نخست به دست آورد.

مرتضی اکرمی و محمدرضا آقایی به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و بهرام سلیمانی و علی یاوری ناظران فنی و داوری مسابقه بودند.

سپاهان نخستین میزبان فاتح

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و خاتم اردکان برگزار کننده دومین مسابقه هفته نخست لیگ برتر والیبال در سال ۹۹ بودند که سپاهانی‌های میزبان سه بر یک حریف خود را شکست دادند.

خاتم اردکان در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ میزبان خود را شکست داد، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۱۸ مغلوب شد تا در هفته نخست امتیازی به دست نیاورد.

احمد سرمست به عنوان داور اول، قادر صادقی (داور دوم)، محمدحسن خوشدل (ناظر فنی) و امیدوار حاتمی به عنوان ناظر داوری، قضاوت و نظارت بر دیدار که ۱۲۵ دقیقه طول کشید را بر عهده داشتند.

پیروزی با اقتدار فولاد سیرجان

تیم فولاد سیرجان ایرانیان در سومین مسابقه هفته نخست لیگ برتر میزبان نماینده کردستان بود و سه بر صفر با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ میهمان خود را از پیش رو برداشت.

محمد عشق‌دوست و میثم پارسه داوران اول و دوم این مسابقه بودند که ۸۰ دقیقه طول کشید و شهباز صدری و بهروز جعفری نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

پیروزی سایپا و شکست پیکان مقابل حریفان

تیم های سایپا و هورسان رامیر امروز به مصاف هم رفتند که در پایان سایپایی ها موفق شدند مهمان خود را با نتیجه سه بر صفر شکست دهند.

همچنین تیم لبنیات هراز آمل توانست پیکان تهران را در سه ست شکست دهد.

نتیجه ۲ دیدار هم به شرح زیر است.

شهرداری گنبد یک - شهداب یزد ۳

شهرداری ورامین ۳ - شهرداری قزوین یک

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار