سه زمین چمن مصنوعی فوتسال در دانشگاه رازی کرمانشاه، توسط رئیس سازمان دانشجویان کشور بصورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهریار عباسیان مدیر تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه بابیان اینکه دانشگاه رازی تا دو سال پیش هیچ زمین چمن مصنوعی نداشت، گفت : از پارسال با ورود خیرین ورزش یار و کمک مسئولین دانشگاه عملیات احداث سه پروژه زمین چمن مصنوعی فوتسال در این دانشگاه شروع شد.

او گفت : دو باب از این زمین‌ها با مساحت ۲۳۰۰ متر مربع و صرف هزینه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار توسط خیرین ورزش یار ساخته شده است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: دیگر زمین احداث شده هم با کمک اداره کل تربیت بدنی سازمان دانشجویان و دانشگاه رازی تامین اعتبار و ساخته شده است.

او افزود: ۶۷ درصد از اعتبار ۴۵۰ میلیون تومانی احداث این زمین ۱۱۳۵ متر مربعی توسط دانشگاه رازی تامین شده است.

عباسیان با تاکید براینکه این زمین‌ها مطابق با استاندارد‌های روز ساخته شده‌اند، ادامه داد: با افتتاح این زمین‌ها که یکی از آن‌ها در پردیس کشاورزی و دو مورد آن‌ها در پردیس مرکزی دانشگاه واقع شده، از این پس می‌توانیم میزبانی مسابقات ملی وبین المللی دانشجویان را داشته باشیم.

او در خصوص وضعیت سرانه فضای ورزشی در دانشگاه رازی هم گفت: در حال حاضر سرانه فضای ورزشی برای هر دانشجو در دانشگاه رازی در بخش فضای سرپوشیده ۱.۱۵ متر و در بخش فضای روباز ۱.۴۳ متر است که کمتر از میانگین کشوری است.

عباسیان گفت: این سرانه در دانشگاه رازی درحالی است که سرانه استاندارد فضای ورزشی برای هر دانشجو باید در دانشگاه‌های کشور حداقل ۲.۵ متر باشد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.