مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از اخذ گواهینامه ثبت نرم افزار رایانه‌ای «سام نت» به نام این شرکت از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی عرشیان مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: با پیگیری‌های بخش پژوهش و همکاری امور حقوقی و پیمان‌های شرکت، مالکیت معنوی نرم افزار رایانه‌ای «سام نت» از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال کشور به عنوان شرکت ملی حفاری ثبت شد.

او افزود: با توجه به افزایش ارزش مالکیت‌های معنوی در مقایسه با دارایی‌های فیزیکی در تعیین جایگاه سازمان ها، متعاقب مصوبه شورای عالی پژوهش، پیگیری ثبت اختراع و مالکیت معنوی نتایج حاصل از پروژه‌های پژوهشی شرکت در دستور کار قرار گرفت.

عرشیان بیان داشت: نرم افزار سام نت پیرو قرارداد پژوهشی میان شرکت ملی حفاری ایران و دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «مطالعه، طراحی و پیاده سازی سامانه جامع نگهداری و تعمیرات شرکت ملی حفاری ایران» از سوی این مدیریت و با همکاری مدیریت‌های امور مهندسی، نگهداری و تعمیرات و فناوری اطلاعات و ارتباطات، تهیه و تدوین شد.

به گفته مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران، با اخذ گواهینامه ثبت نرم افزار رایانه‌ای سام نت برای شرکت، امکان تجاری سازی این محصول و فروش آن به مشتریان فراهم شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.