مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مراسم اختتامیه مرحله استانی چهل و سومین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور مهدی قره شیخ‌لو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی در مجتمع فرهنگی بعثت کرمانشاه برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : یکی از وظایف مهم این سازمان، اجرای برنامه‌های مسابقات قرآن کریم در مراحل شهرستانی، استانی، کشوری و بین المللی است.

حجت الاسلام محمد صالحی افزود: امسال همه فعالیت‌های کشور تحت شعاع ویروس کرونا قرار گرفت و بر اجرای برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه نیز تأثیر گذاشت، به گونه‌ای که مسابقات بین المللی قرآن کریم در سال جاری برگزار نشد.

او با اشاره به مسابقات قرآنی امسال در مرحله استانی، افزود: این دوره از مسابقات در ۶ منطقه استان کرمانشاه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد و ۴۰۸ شرکت کننده به مرحله استانی راه یافت که از این تعداد ۲۰۹ نفر در رشته تفسیر و مابقی در رشته‌های آوایی انتخاب شدند.

صالحی افزود: عملکرد استان از نظر کیفیت و کمیت برگزاری مرحله استانی چهل و سومین دوره از مسابقات قرآن کریم در سطح کشور بسیار خوب بود و بالاترین تعداد شرکت کنندگان را نسبت به درصد جمعیت در بین سایر استان‌ها داشت.

او افزود: مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه با حضور ۴۰۸ شرکت کننده در رشته‌های ترتیل، حفظ، قرائت، اذان و دعاخوانی برگزار شد و با معرفی و تقدیر از ۴۴ برگزیده به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.