رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل از لغو مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری نگین گشت کویر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سیدحسین چاکری‌بادی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل گفت: مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری نگین گشت کویر در شهرستان آران و بیدگل در جلسه کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اصفهان لغو شد.

او  گفت: بر اساس رأی کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اصفهان و به استناد ماده ۲۵ آیین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی مصوب هیات محترم وزیران و ماده ۵۳ مقررات اجرائی- انضباطی فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی، مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری نگین گشت کویر به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مصوب، انجام تخلفات آیین نامه‌ای و شکایت‌های متعدد از نحوه عملکرد در حوزه فعالیت بند (ب) گردشگری لغو شد.

 رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل افزود: در حال حاضر ۴ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرستان آران و بیدگل مشغول فعالیت و ارائه خدمات هستند و به منظور ارائه خدمات مطلوب به همشهریان و گردشگران و رعایت حقوق شهروندی با هدف افزایش رضایت‌مندی هر چه بیشتر، بازرسی مستمر از فعالیت کلیه اماکن و تاسیسات گردشگری شهرستان آران و بیدگل انجام می‌شود.

چاکری‌بادی ادامه داد: همشهریان و گردشگران عزیز در صورت مشاهده تخلف توسط اماکن و تاسیسات گردشگری شهرستان آران و بیدگل شهرستان می‌توانند گزارشات خود را به حوزه گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۵۴۷۳۰۰۶۲ و۰۹۱۳۲۶۳۰۴۹۲ اعلام نمایند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.