امام جمعه قزوین در دیدار مدیرکل و معاونان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: جلب اعتماد مردم مهمترین مؤلفه در عرصه خیّری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در دیدار مدیرکل و معاونین سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: در مسیر خیری جلب اعتماد مردم مهمترین مؤلفه محسوب می‌شود و اعتمادسازی باید دغدغه اصلی در این عرصه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: برای اعتمادسازی لازم است خیران به صورت عملی ببینند که مسئولان و متولیان امر به امر خیری اعتقاد راسخ دارند و خودشان نیز در این عرصه پای کار هستند و در امر خیر علاوه بر کار سازمانی مشارکت شخصی نیز دارند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه روحانیون می‌توانند پل ارتباطی مدرسه با جامعه باشند، خاطرنشان کرد: برای اینکه روحانیون، ائمه جمعه و جماعت بتوانند پل ارتباطی مدارس با جامعه شوند، لازم است ارتباط تنگاتنگی بین آن‌ها ایجاد شود تا روحانیون مشکلات و کمک‌های لازم در این عرصه را به مردم منتقل کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان بیان کرد: از نظر معنوی و ایمانی در مساجد باید آموزش جدی گرفته شود و در مدارس نیز اهمیت مساجد بیش از پیش تبیین شود تا شاهد حضور بیشتر جوانان در مساجد باشیم و اگر این موضوع محقق شود عرصه خیری نیز تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.